Sunday

Pre-Seed 9 applicators




Sukar hamil sebab vagina berasid? Gunakan Preseed untuk mengalkalikan persekitaran vagina yg berasid. 

PELINCIR TERBAIK DI US & UNITED KINGDOM YG PERTAMA MESRA SPERM!! 

PRE-SEED 9applicators

HARGA : RM155 (WM) / RM160 (EM). 
FREE POSTAGE!! 

Cara Order: SMS kepada kami dengan menaip "PSDK" ke nombor 0164412347. Langkah seterusnya akan diberitahu melalui sms.
STOCK AVAILABILITY = 10 BOXES 
EXPIRY DATE = DEC 2018


Pre-Seeds mewujudkan Persekitaran yang subur dan mesra Sperm!

Peningkatan kekeringan faraj sering dilaporkan oleh pasanagn yg cuba untuk hamil. Ini menyebabkan mereka perlu untuk menggunakan pelincir yang sesuai, yang tidak akan menghalang usaha-usaha anda untuk hamil.

Pre-Seed adalah pelincir pertama yang direka khusus bagi pasangan yang cuba untuk hamil. Ia adalah 'mesra sperm' kerana ia sepadan dengan kualiti mukus serviks cecair subur anda supaya ia menyediakan persekitaran yang berguna untuk memudahkan kehamilan.

Pre-seeds adalah pelincir luaran yang isotonik kepada cecair badan sendiri. Ini menjadikan ia unik dan mudah bagi semua peringkat umur.

Pré-seeds juga adalah pelincir pertama yang pernah diktiraf oleh FDA dan doktor 2 untuk digunakan semasa prosedur pembiakan dan ketika pemindahan embrio. Ia mengurangkan pembaziran dan memastikan anda mendapatkan penggunaan maksimum denagn pelincir Pra-seeds.

Walaupun Pre-Seed direka khas untuk pasangan yang cuba untuk hamil, ramai wanita yang menggunakan produk ini atas sebab-sebab lain. Ia adalah pelembab, kurang menjengkelkan dan merupakan formula sesuai untuk wanita dengan bermasalah sakit pelvik, wanita menjalani perubahan hormon, kekeringan, dan wanita yang cenderung untuk memerlukan satu formula yang lebih sensitif.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.